Thursday, June 25, 2009

E timpul...


... sa ne revenim.

Frumos la Budapesta.
O stiam din scurtele vizite facute in anii trecuti.
Oamenii astia, ungurii, chiar stiu sa puna in valoare orice le-ar putea aduce turisti, implicit bani. Ma rog, in privinta banilor, cu unele chestii au exagerat nitel, dar, per ansamblu, cateva zile petrecute in capitala lor iti lasa numai amintiri placute.De data asta, mi-am programat mai multe zile pentru acest frumos oras si chiar m-am bucurat din plin de fiecare moment. Iar faptul ca excursia s-a incheiat cu un atat de mult asteptat concert Depeche Mode, aproape ma face sa uit micile intamplari mai putin fericite.
Ma abtin sa vorbesc mai mult despre oras si oportunitatile pe care le ofera, astea sunt informatii usor de gasit pe net. Oricum, sunt o gramada de locuri de vazut si o multime de senzatii de trait. Chiar merita.

Concertul?
Minunat! Am avut parte de o prestatie de zile mari a trupei, cu siguranta motivata si de extraordinarul public. Dave a si spus-o la un moment dat, impresionat fiind de faptul ca lumea, nu numai ca nu s-a clintit un centimetru cand a inceput ploaia, dar parca s-a insufletit si mai mult din cauza asta.
Ce bine ca Dave si-a revenit dupa problemele de sanatate avute si a fost in forma maxima.
Da, a plouat zdravan. A inceput usor, cu cativa stropi razleti, pe la a 5-a melodie, insa curand s-a transformat intr-o "mama ploilor" ce ne-a udat constant pana la finalul show-ului ce a durat mai bine de 2 ore. Curgea apa pe noi siroaie, dar nu conta! Cantam la unison cu trupa, iar senzatiile care te incearca auzind un stadion intreg cantand sunt greu de descris. Astea sunt momente care trebuie traite pe viu si nu din povestile altora.
In concluzie, am avut parte de o seara superba, cu o atmosfera senzationala, cu siguranta de neuitat.

PS - Fotografia am facut-o cu telefonul, in seara precedenta concertului, in timpul montarii scenei, cand, printr-o confuzie fericita pentru noi, am reusit sa "penetram" sistemul de paza al stadionului pentru cateva minute.

No comments: