Sunday, February 6, 2011

Comana sunset






More photos from Comana clicking here.
Enjoy :)


3 comments:

Anonymous said...

Felicitari pentru fotografii! Sunt senzationale! Cu permisiunea dvs. am putea sa le postam si pe site-ul www.promovamcomana.ro si pe pagina de facebook http://www.facebook.com/profile.php?id=1539113651#!/pages/Promovam-Comana/166823883329446?

Multumesc!
Dana

1kt said...

Va multumesc! Da, sunt de acord sa fie postate pe ambele pagini, poate "cineva" va intelege ca aceasta frumoasa zona merita mai multa atentie si ingrijire. Daca sunteti si Dvs. de acord, as avea rugamintea ca ele sa fie postate in varianta aceasta, cu semnatura si la o rezolutie care sa descurajeze intrucatva insusirea lor de catre alte persoane.

1kt said...

Acum am vazut ca le-ati si postat si va multumesc! Imi cer scuze ca nu am spus in primul mesaj, le puteti prelua la rezolutia la care le-am pus si eu, adica cu latura lunga de 720px. Daca doriti, vi le trimit eu la aceste dimensiuni, sau le puteti folosi pe cele din albumul facut de mine pe Facebook, unde sunt si mai multe decat aici.
O seara frumoasa!
Catalin